Rozhovory

15. prosince 2022

Největší výzvou proptechu je způsob řešení problémů i bez přímé podpory, říká Ondřej Langr z Sharry

Největší výzvou proptechu je způsob řešení problémů i bez přímé podpory, říká Ondřej Langr z Sharry

Český startup Sharry nabízí chytrou platformu pro moderní budovy, která umožňuje zaměstnancům i návštěvníkům budov využívat ke vstupu jen mobilní telefon místo plastových karet. Pomocí aplikace je také možné získat přístup do garáží, přivolat výtah, rezervovat parkovací místa a zasedací místnost či nahlásit závadu. Ondřej Langr, CPO Sharry, v rozhovoru pro Kanceláře.cz prozradil, jakým způsobem technologie ovlivňují ESG princip a jaká je vize proptechu v budoucnu.

Rozhovory
Číst
27. listopadu 2022

Spousta lidí potřebuje pro práci klid, proto nabízíme hybridní řešení, říká Lubomír Šilhavý z WorkLounge

Spousta lidí potřebuje pro práci klid, proto nabízíme hybridní řešení, říká Lubomír Šilhavý z WorkLounge

Lubomír Šilhavý, zakladatel coworkingu a kanceláří WorkLounge, se v kancelářském byznysu pohybuje přes 20 let. V rozhovoru pro Kancelare.cz objasňuje začátky sdílených pracovišť, jak se během několika let proměnily a jaký současný trend vnímá v oblasti kancelářského trhu.

Rozhovory
Číst
9. října 2022

Svítidla, která rozpoznají přítomnost lidí, taková je budoucnost osvětlení, říkají Eugen a Sára Maletičovi

Svítidla, která rozpoznají přítomnost lidí, taková je budoucnost osvětlení, říkají Eugen a Sára Maletičovi

Belgický výrobce architektonického osvětlení, který má v Česku své čestné zastoupení s více jak třicetiletou zkušeností, dominuje na trhu světelného designu díky snadno rozpoznatelným jednoduchým liniím. Společnost představuje minimalistický světelný design s důrazem na nové technologie a funkčnost jak v interiérovém, tak v exteriérovém osvětlení. Přečtěte si, podle čeho Eugen Maletič, majitel Delta Light, a Sára Maletičová působící ve společnosti na pozici Sales manager a Marketing supervisor, radí vybrat vhodná světla do pracovních prostor, kam směřuje trend osvětlení v kancelářích a jaká je vize společnosti.

Rozhovory
Číst
6. září 2022

Kofola odjakživa stojí na lidech, kteří jí posouvají vpřed. Milujeme kvalitní a tradiční značky, říká Jannis Samaras

Kofola odjakživa stojí na lidech, kteří jí posouvají vpřed. Milujeme kvalitní a tradiční značky, říká Jannis Samaras

Čechy milovaná Kofola vznikla jako alternativa ke konkurenční Coca-Cole nebo Pepsi a stala se tradičním kolovým nápojem nezaměnitelné chutí a aroma. Dnes do stejnojmenné nápojářské skupiny Kofola spadá několik desítek značek nápojů, jako jsou Rajec, Ondrášovka, Korunní, Vinea, sirupy Jupí, Semtex, ale i čerstvé šťávy UGO, čaje LEROS či řemeslné cidery F.H. Prager. Jannis Samaras, generální ředitel a většinový vlastník Kofoly, vysvětluje, co stojí za obrovským úspěchem jeho společnosti, jakou roli hraje v rámci Kofoly udržitelnost a ekologie a proč chtějí i nadále zůstat rodinnou firmou.

Rozhovory
Číst
7. srpna 2022

Vaše oblečení prozradí, kdo jste, ještě než otevřete ústa, říká Daniel Šmíd

Vaše oblečení prozradí, kdo jste, ještě než otevřete ústa, říká Daniel Šmíd

Pokud chcete v práci udělat výborný první dojem, přijďte na schůzku včas, dobře pozdravte, správně podejte ruku a mluvte k věci bez slovní vaty. Taková jsou doporučení Daniela Šmída, lektora etikety, publicisty a autora podcastu Jemný pán. Ve svých kurzech se soustředí primárně na to, aby rady, které udílí, byly v praxi snadno aplikovatelné. 

Rozhovory
Číst
14. července 2022

Dobrá aplikace je základ online podnikání. Jde hlavně o to, aby se dobře používala, říká Radek Ondrášík | 2.část

Dobrá aplikace je základ online podnikání. Jde hlavně o to, aby se dobře používala, říká Radek Ondrášík | 2.část

Notino je největším evropským online obchodem s parfémy a kosmetikou. Loni dosáhl rekordního obratu, když utržil přes 18 miliard korun. Jaké digitální nástroje v oboru online podnikání Notino používá, jakou volí marketingovou strategii a jak se jim podařilo dosáhnout historicky nejlepšího ekonomického výsledku? Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídal Radek Ondrášík, dlouholetý marketingový ředitel Notina.

Rozhovory
Číst
30. června 2022

Klíčový je zákazník, který se vrací, říká Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina | 1.část

Klíčový je zákazník,  který se vrací, říká Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina | 1.část

Naše marketingová strategie je založena na spokojeném zákazníkovi. Neslibujeme lidem nic, co nedokážeme splnit. A šlapeme do inovací. To jsou v kostce některá z vysvětlení, která nabízí Radek Ondrášík, dlouholetý marketingový ředitel českého beauty e-shopu Notino, pro skutečnost, že Notino je ve svém segmentu již řadu let jedničkou na trhu. Co by poradil ostatním podnikatelům ve světě e-commerce? Například to, že nejlepší způsob, jak obstát při expanzi do zahraničí, je chovat se jako lokální hráč.

Rozhovory
Číst
26. června 2022

Klíčové prvky pro správné zavedení hybridního režimu? Jasná vize a otevřená komunikace, říká Vendula Bláhová z JLL

Klíčové prvky pro správné zavedení hybridního režimu? Jasná vize a otevřená komunikace, říká Vendula Bláhová z JLL

Po koronavirové pandemii se hybridní model stal hybatelem ve světě práce. Jak přizpůsobit tomuto modelu pracovní prostory? Odpověď zná Vendula Bláhová, vedoucí oddělení Workplace Consultancy ve společnosti JLL, která je světovým lídrem v oblasti realitních služeb. 

Rozhovory
Číst
Načíst další články
1 2 3