AV MEDIA SYSTEMS zve na zážitkovou akci o nové firemní kultuře v hybridním světě
Svět práce prošel za poslední roky velkou změnou a hybridní model se stal nevratnou součástí života každého z nás. Jednou z největších výzev v této oblasti je udržení si firemní kultury, aniž by se zkušenosti a interakce musely odehrávat pouze v kanceláři. Jak správně navrhnout pracovní prostory pro hybridní účely či jak vybrat smysluplné technologie pro hybridní komunikaci, spolupráci a aktivní kreativní zapojení? Nejen tyto otázky budou zodpovězeny na zážitkové akci s titulem Nová firemní kultura v hybridním světě.
Výjimečná událost se bude konat 24. 11. 2022, a to ve dvou časových slotech – od 8:30 a 12:30 v prostorách společnosti AV MEDIA SYSTEMS na adrese Pražská 63. Organizátoři si kladou za cíl přiblížit, proč jsou pracovní prostory a kanceláře pro lidi opravdu důležité, ale jen za předpokladu, že zaměstnavatelé ví, co konkrétního mají prostory lidem nabízet a jak je mohou prakticky využít během práce.
Těšit se můžete na několik řečníků, kteří se budou v rámci zavedení hybridního modelu soustředit na tři oblasti – lidi, prostory a technologie. První z nich, Tomáš Talaš, který působí na pozici Head of Employees Services Human Resource Komerční banky, se zaměří na to, proč je nutné rozvíjet novou firemní kulturu v hybridním světě, a to díky smart office.
„Lidé si musí osvojit nové dovednosti, změnit stávající pracovní návyky a být schopni přemýšlet o tom, co opravdu potřebují. Prostě lépe definovat priority v práci i v osobním životě. Současně se musí seznámit, jak a k čemu využívat moderní komunikační technologie,“ přibližuje Talaš své téma.
Dále se představí Martina Šmidochová a Roman Šuk, kteří se budou zabývat tím, jak v době, kdy lidé požadují větší flexibilitu a více upřednostňují své zdraví, vést a motivovat vysoce výkonné hybridní týmy. Oblast prostorů pro hybridní účely zastoupí Daniel Krška, Dealer Business Manager společnosti Steelcase. Jiří Plátek, Workplace Design Specialista společnosti AV MEDIA SYSTEMS, přiblíží zajímavá řešení výběru smysluplných technologií pro hybridní komunikaci, spolupráci a aktivní kreativní zapojení zaměstnanců.
Akce kromě zajímavých rozhovorů nabídne i prostor pro diskusi, prohlídku dalších pracovních prostor pro soustředěnou práci, spolupráci a neformální či ad-hoc setkání. Všechny rozhovory a prezentace budou podložené nejnovějšími průzkumy a poznatky od zákazníků, kteří mění firemní kulturu v hybridním pracovním světě. Pro více informací o akci navštivte jejich webové stránky, kde máte možnost rovnou vyplnit i registrační formulář.