WorkLounge otevírá novou pobočku v City Point na pražském Pankráci. Servisované kanceláře zde nabízejí luxusní výhledy a moderní zázemí, které jsou ideální nejen pro coworking.
Poznejte nově otevřenou pobočku WorkLounge v City Point na Pankráci, která přináší servisované kanceláře pro moderní podnikání.
WorkLounge otevírá novou pobočku v City Point na pražském Pankráci. Servisované kanceláře zde nabízejí luxusní výhledy a moderní zázemí, které jsou ideální nejen pro coworking.
Akvizice budovy City Point byla jednou z klíčových realitních transakcí v tomto roce. Česká firma WorkLounge, vlastněná Lubomírem Šilhavým, zakoupila pankráckou budovu za více než 450 milionů korun, posilujíc tak svou pozici mezi největšími hráči na trhu sdílených kanceláří. WorkLounge otevřel své první sdílené kanceláře v ČR v roce 2015 a momentálně jich provozuje sedm. Kromě toho také nabízí komunitní bydlení pod názvem WorkLounge Living na Žižkově.
Poptávka po flexibilních kancelářích v Praze roste dynamicky. Podle průzkumu poradenské společnosti Savills je rychlost expanze coworkingů a servisovaných kanceláří druhá nejvyšší v Evropě, hned po Londýně. Otevření WorkLounge Pankrác představuje dlouho očekávaný krok na trhu servisovaných kanceláří.
WorkLounge Pankrác je po kompletní rekonstrukci
Po převzetí budovy City Point společností WorkLounge prošlo 2. patro komplexní rekonstrukcí. Tato nově zrekonstruovaná část bude k dispozici k pronájmu od 1. 4. 2024, s možností prohlídek již nyní. Podle Petry Páleníkové, která vykonává funkci Head of Brand & Marketing ve společnosti WorkLounge, byla rekonstrukce druhého patra budovy City Point provedena vzhledem k rostoucí poptávce zaznamenané v rámci marketingové kampaně k otevření WorkLounge Pankrác. „Tato poptávka nezahrnovala pouze kancelářské prostory, ale také zasedací místnosti. Rozhodnutí rekonstruovat celé patro s přihlédnutím k přáním klientů ukazuje na flexibilní přístup naší společnosti k potřebám trhu a zaměření se na poskytování prostor, které odpovídají specifickým požadavkům klientů. Naše firma a celkově značka WorkLounge klade velký důraz na perfektní klientské zázemí a spokojenost členů. Což se slučuje s naší filozofií, která do středu dění staví lidský faktor. Tento přístup odráží náš hodnotový systém, kde úspěch a spokojenost klientů jsou základem pro rozvoj a udržitelnost našeho podnikání.“ Zázemí je zbrusu nové, kompletně zrekonstruované a připravené k okamžitému nastěhování. Při jeho zařizování byl kladen důraz na funkční design a nadstandardní vybavení. V rámci areálu naleznete komunitní prostory, telefonní budky a konferenční místnosti s běžnými službami. Nechybí ani moderní vybavení jako Apple TV a plánovaná virtuální realita, kterou chce WorkLounge začlenit do nabídky v roce 2024.
V nedávno zrekonstruovaném patře najdete kompaktní kanceláře pro maximálně 6 osob, ale i menší pro jednotlivce, kteří upřednostňují klid. K dispozici je také designový lounge pro setkávání a networking.
WorkLounge Pankrác láká svou vynikající lokalitou, fantastickými výhledy a perfektním servisem.
Samotný objekt se nachází na prestižní adrese v Praze 4 v místním obchodním centru, odkud se nabízejí úchvatné výhledy na Prahu. Z kancelářských prostor lze obdivovat impozantní City Tower a V-Tower, stejně jako malebné údolí řeky a historickou Smíchovskou vodárnu. V bezprostřední blízkosti se nachází vyhlášené nákupní centrum Arkády Pankrác a také příjemný centrální park Pankrác.
Okolí je bohaté na kavárny a restaurace, a díky skvělé dostupnosti jsou všechna místa snadno dosažitelná. Budova se nachází přímo u stanice metra Pankrác a nabízí parkovací možnosti v garáži. Součástí budovy je také fitness centrum Form Factory. Důležitost produktivity, pohody a rovnováhy mezi prací a osobním životem je zde klíčová. Při výběru prostor kanceláří se WorkLounge zaměřuje právě na tyto hodnoty.
Jak říká Truksová, Chief of Strategy & Property ve WorkLounge: "Vaše pracovní prostředí ovlivňuje vaše výkony a my to bereme vážně.": „Je praktické mít možnost si na jednom místě zacvičit, pracovat, nakoupit, zajít na oběd, vyřídit kadeřníka atd. Cestování bere spoustu času. Neplýtvejte jím jen tak! A pokud opravdu musíte na schůzku, tak můžete využít jednu z našich dalších lokalit, které máme rozmístěné strategicky po celé Praze.“
Jedna faktura za kompletní servis
WorkLounge přitahuje klienty díky prvotřídním lokalitám, modernímu vybavení a komplexnímu servisu. Za jediný měsíční poplatek získáte všechno, co potřebujete. Stačí se přihlásit pomocí čipu a vstoupit do plně vybavené kanceláře. Nemusíte řešit platby za energie, správu budovy, úklid, převzetí balíčků ani zásobování kávovaru či lednice.
Vaším jediným úkolem je pracovat a být produktivní – o vše ostatní se postaráme my. Pronájem vám zajistí bezstarostnost a luxus, který běžné kanceláře nenabízejí. Navíc naše cenová politika je velmi příznivá, zejména s ohledem na to, že většina prostorů je ve vlastnictví WorkLounge.WorkLounge přitahuje klienty svými prvotřídními lokalitami, moderním vybavením a komplexním servisem.
Za jediný měsíční poplatek získáte vše, co potřebujete. Stačí se přihlásit pomocí čipu a vstoupit do plně vybavené kanceláře. Nemusíte řešit platby za energie, správu budovy, úklid, převzetí balíčků, ani zásobování kávovaru či lednice. Vaším jediným úkolem je pracovat a být produktivní – o vše ostatní se postaráme my. Pronájem u nás znamená bezstarostnost a luxus, který běžné kanceláře nenabízejí. Naše cenová politika je velmi příznivá, zejména vzhledem k tomu, že většina prostorů je ve vlastnictví WorkLounge.
Jaké jsou ceny ve WorkLounge Pankrác?
Pro klienty šité na míru a smysluplné. Platíte pouze za to, co skutečně potřebujete. K tomu získáte všechny služby a podporu, které jinde byste museli řešit sami.
Nejlepší možností pronájmu jsou soukromé kanceláře s cenou od 6 500 Kč podle kapacity. V lokalitě Pankrác nabízíme kanceláře pro 1 až 6 osob, ideální jak pro menší a střední firmy s částečně home office pracujícími zaměstnanci, tak pro velké společnosti usazující menší týmy pohromadě. V ceně je zahrnuto i umístění sídla firmy. Získáte všechno, co potřebujete, na jednom místě.
Na druhém konci spektra se nachází místo v sdílených kancelářských prostorách, které jsou otevřené nepřetržitě 24/7. Stačí přijít, usadit se ke stolu s notebookem a můžete začít pracovat. Pro schůzku si lze rezervovat zasedačku. Cena za tuto službu Hot Desk začíná na 5 800 Kč.
Pro soukromé podnikatele a freelancery je ideální volbou Dedicated Desk, což je pevný stůl v sdílené kanceláři. Tato možnost je oblíbená obzvláště mezi freelancery, kteří pravidelně pracují v kanceláři. Díky tomu mají své stálé pracovní místo, které je výhradně jejich, a nemusí tak nosit s sebou notebook, monitor ani dokumenty. Další výhodou je možnost pracovat v prostředí se stálými kolegy, pokud vám tato forma práce vyhovuje. Kromě toho je v ceně této služby zahrnut neomezený přístup do coworkingových lounge zón, takže můžete střídat pracovní prostory podle potřeby. Cena se pohybuje od 6.300,- Kč.
Za tuto částku zákazníci získají maximální luxus a bezstarostnost, jaké by v klasických kancelářích neměli. „S WorkLounge klienti ušetří a získají to, co by jinak neměli šanci sami zaplatit. Taková je myšlenka sdílených kancelářských prostor – aby i menší firmy nebo freelanceři měli možnost užívat si prémiových služeb. Vynikající příležitost je to i pro velké firmy a korporáty, které hledají kancelářské řešení pro dedikované týmy či jednotlivce spolupracující například na větší vzdálenost“, doplňuje Lubomír Šilhavý, CEO WorkLounge.
Přijďte si WorkLounge Pankrác vyzkoušet
Místo v City Point na Pankráci je možné pronajmout i krátkodobě. Pokud máte zájem vyzkoušet servisované kanceláře nebo zjistit, zda vám tamní coworkingové prostory vyhovují, není nic jednoduššího než se přijít osobně přesvědčit. Denní vstup stojí 500 Kč bez DPH a zahrnuje internet a občerstvení. Nabízí se vám také možnost nezávazné prohlídky, kterou můžete absolvovat už v březnu. Ke slavnostnímu otevření WorkLounge na došlo 2.4.2024.
Je naprosto zřejmé, že komunita odborníků a podnikatelů je v současné době velmi silná a povede k dalšímu rozvoji pracovních příležitostí. Práce v sdílených prostorách představuje skvělou příležitost k navazování kontaktů, spolupráce s ostatními úspěšnými podnikateli je navíc velkým motivačním faktorem. Přijďte si to užít! City Point Pankrác otevřel své brány 2.4.2024.